Friday, April 27, 2007

Crab Night




Last Sunday Dave and I got together with our new friends that we met at the Sakura Matsuri in Washington DC. They were going to Baltimore to check out the city and so we met up with them for dinner at O’Brycki’s Crab Restaurant in Fells Point. They were very excited to ‘crack open’ the crabs, as were we because none of us had ever done it before. We ordered 1 dozen crabs and some side orders. The crabs were thrown right on table (covered in brown paper, of course) and we were all given trashcans, lots of napkins, a bib, a knife and a wooden mallet. The waitress explained how to open the crabs and we all dug in for a pretty delicious dinner. Here I am with Yukari-san before we started opening the crabs.
先週の日曜日に Baltimoreのカニのレストランに 行きました。レストランの名前はO’Brycki’s です。そこに まつりに 日本人と はなした 人 と 会いました。 この レストランに つくえに カニを 置いて 手で かなずちと ナイフと カニを 食べられました。みんなさんは たくさん ナプキンと エプロンと ごみばこ を もらいました。ウイートレスは カニを あけるの こと が せつめいしました。がんばりました けど 上手じゃなかった。 れんしゅうします.ははは。。。食べたの まえ ユカリさんと しゃしんを とりました。楽しかった。

2 comments:

Anonymous said...

かに だ!
おいしそう!

エミリ said...

そう です! おいしかった!