Monday, August 06, 2007

BB King Concert

This past weekend I went to the BB King, Al Green and Little Richard concert in Atlantic City with Dave and Erica. It was a long hike to AC, but well worth it! The concert was awesome!!! I have never seen any of these legends in concert before and I was completely blown away on Saturday night. Not only was the concert a blast, but afterwards we got to meet BB King on his tour bus! We sat and chatted with him for about 25 minutes. He even shared his candy with us! Erica was definitely ‘star-struck’, which was really great. Anyway, we were able to grab a quick picture with the 81 year-old legend: Mr. BB King.
先週の土曜日に Atlantic Cityに BB Kingと Al Greenと Little Richardのライブを 見に 行きました。 ライブは すごかった! エリカさんと デイビッドさんと いっしょに 行きました。私たちの いすは ステジの ちかくでした。父は promoter でしたから BB King 会えました! エリカさんは びっくりして きんちょうしました! 三人は ライブの あと BB Kingの バスに のりました。二十五分ぐらい BB Kingと 話せました! 今は BB Kingは 八十一才です! すごい けいけん でした!!!

No comments: