Tuesday, December 05, 2006

Shopping Incident

After much time spent at home, because of all the meds I was taking after my surgery, I finally got to go out shopping! Today I went to the Navel Kadena Shopping Center. I stopped to look through the cds at the music shop because I thought about buying the Nada Sou Sou cd. As I was looking at the single, I couldn't tell what something looked like through the plastic security case that covered part of the cd, so I turned the case over to see to see if the cd would fall out, and it did! At that moment the alarm in the store starting going off!!!! OMG.... I was so embarassed! I appologized to the woman and bought the cd right away because I was so embarassed. At least now I can practice my second Japanese song "Nada Sou Sou".
今日は Navel Kadenaに かいものするに 行きました。たくさんcdを 見て りみ 夏川の シングル 「なだそうそう」を 見つけました。このcdを 買いたいと 思って います。ケースから cdを よんで みるに とりだしました。すると、あの みせの けいほうきが なりはじめました! びっくりしました!  はずかしかった! 私の かおが 赤くなりました。 私は 「すみません,すみません、すみません」言いました。 このcdを はやく かって 帰る。

No comments: