Saturday, February 10, 2007

Graduation Day

20 years of education and she’s finally done! Horrraaayyyy! Today was my cousin Tara’s graduation from Physical Therapy school. Here she is at today’s luncheon with her fiancé, Will. She was quite worried when PT school first started. She wasn’t sure if she was going to be able to keep up with all the work. However, she persevered (as we all expected) and here she is….2.5 years later! Great Job Tara!!!!! Oooppppss….. she informed us today that we can now call her ‘Doctor Tara’!! GREAT JOB DR. TARA!!!!!!
私の いとこは TARA「たら」そして  彼女の fiance  WILL 「ウイル」です。 今日は Taraの 大学校せいの時「7.5年」おわりました。。。。そつぎょう しましたね。 今から、 いしゃ です! すごい ですね。 今日 みんなさん レストランに いわいに 行きました。Taraに じまん しています。かのじょは いつも がんばりますよ!

1 comment:

Anonymous said...

たらさん、卒業おめでとう!
お医者さん、すごいですね。
私の家族には医者いないです。
ほんとうにすごいです。
おめでとう!