Sunday, February 18, 2007

Winter Storm





Although the ice/snow storm hit a few days back, I figured my friends in Okinawa may like to see some New Jersey “winter pictures”. Dave, like many people in the area, had quite a hard time ridding the sidewalk and cars of that thick layer of ice. The branches on the trees were also covered in a thick coat of ice. It was a beautiful sight to see (the glistening when the sun would hit them). It became very dangerous, however, when the ice began to melt and fall off things like trees and rooftops. As usual, Molly had to find a place to keep warm. What a spoiled dog!
今週 ふゆ な あらしは つきました。雪と 氷も! あぶなかった! たくさん 学校は しまりました。氷は ふとい でした! デイビットさんは がんばりました。木の えだも 氷だらけ でした。 きれい でした、だけど すこし あぶない です。 氷の とけるの 時 こおりが おちます。 Mollyちゃんは New Jerseyの ふゆが 好きじゃない。ははは。。。 

No comments: