Sunday, June 10, 2007

Hometown Hero



Friday I attended a funeral service at Arlington National Cemetery down in DC. SSgt. Joseph Weiglein, from Audubon (my hometown) was killed in Iraq on May 29th. I am impressed with the town’s reaction to the awful news. An American flag was put in front of every house in the borough and tons of people showed up to support the family and pay their respects to Joe. On Wednesday students stood out in front of the schools in silence as the funeral procession passed by. The Friday service at Arlington was extremely emotional yet very appropriate. As I read about SSgt. Weiglein’s accomplishments in the paper, there is no doubt in my mind that our town will do all that it can to make sure that he and the sacrifice he made will never be forgotten.
とても ちさい な 町に せいちょうしました。先週 Audubonから ぐんじんは イラクで 死にました。Audubonは しんみつな 町です。おのおのの家の にわ に はたを 置きました。 そうぎが 学校に とおりすぎる時に せいとは むくち でした。これは アメリカで めずらしいです。かんどうてき でした。金曜日に この ぐんじんは Arlington 「Washington DC」に ほうむりまして たくさん 町「Audubon」人 来ました。 私も 行きました。

No comments: