Thursday, June 28, 2007

Dance Recital

Since I haven’t been in the area for the past two years and have missed dance so much, I decided to go to the Mulford dance recital last weekend. Not only have I missed dancing, but I have missed my friends from dance class. This year my friend Lori got her 20th year trophy. So cool, huh? I stopped at 19 years because I went to Okinawa. It was great to catch up with the girls.
先週の土曜日に ダンスの リサイタルに 行きました。19年 Mulfordの ダンスの学校に ダンスを べんきょうしました。この しゃしんで 私の ともだち Loriは しょうを いただきました。20年 おわりましたね。すごい ですよ! ダンスのじゅぎょうが こいしいです! :(

No comments: