Saturday, September 22, 2007

Golfing / ゴルフ


Dave started learning how to golf back in Okinawa. He was quite obsessed with it for about a month or two, so you can imagine his excitement when his dad gave him an old set of golf clubs last weekend. I knew what this meant right from that moment… I’d soon be learning to play golf. I wasn’t too excited about going to the driving range but things quickly became a lot of fun. There was an old Korean man who spoke little to no English and he came over to teach me how to swing. It was a lot of fun trying to figure out what he was trying to say during the entire hour he was assisting us. Now I actually know a little bit about swinging a golf club. I guess golfing isn’t so bad, once you start to learn about it.
先週の週末に ディビッドさんノ お父さんから 古いな ゴルフクラブを もらいました。ディビッドさんは 沖縄に 居る時に ゴルフをし方を はじめならいましたから うれしくなりました。こうふんしていましたから、今週 ゴルフバールを たたきに 行きました。ゴルフコースで バールを たたくの時に おじいさんに 出会いました。 かれは 英語を 話せなかった。私たちに ゴルフの じゅきょうを おしえて くれました。とても おもしろかった! 楽しくて いっぱい ならえました。たぶん ゴルフが しゅうしゅうに なったら。。。??? たぶん。アハハハ。

No comments: