Thursday, September 13, 2007

Statue of Liberty / Ellis Island


A trip to the Statue of Liberty is essential if you are visiting the east coast. It only took us 9 months to get Erica there, but we finally did it! I had not been to the Statue or Ellis Island since I was about 7 years old so it was like seeing it for the first time.
Statue of Liberty です! せんせん週 エリカさんを つれて行きました! 子どもの時『七才』から そこに 来ませんから はじめて の きもち が ありました。アメリカ史を 見られました。すごかった! 
Here’s a pic of me when I was seven years old. I loved the Statue of Liberty so much that I became her for Halloween. Hahahaha!
私は 七才の時 でした! 私は Statue of Libertyが 大好きだったから ママが Halloweenの コスチュームを 作りました。私は しんけんな かおつき だった! アハハハハ! ほんとに めずらしい コスチューム でした。

It’s hard to imagine that almost half of all Americans have ancestors who came through Ellis Island and this very room chasing the American dream.
エリス島です。1892から 1954まで 十二百万人は イリス島に 来ました! アメリカの いみん でした。みんなさんは この へやに アメリカに 入るために 来ました。今日の アメリカの じんこうに ついて はんぶんの せんぞは エリス島に 来ました。 このへやに しゅつにゅうこくカウンターが ありました。

The last time I was at the Statue of Liberty I had a picture of me taken with the twin towers in the background. The skyline seems so different without them.
New York Cityの ビルでィングの りんかくは かわりました。七才時に twin towersを 見えました。さびしい です。

2 comments:

Anonymous said...

おお!ニューヨーク!
いってみたいです。
いいなぁ!
エリカさん よかったね!
こどものエミリさん とてもかわいい。
デービッドも元気でよかった!

エミリ said...

雪乃さん!コメント ありがとう! あなたは アメリカに 来る時に ニューヨークに つれてきます! 楽しいです! 家族に よろしくね :)