Tuesday, September 04, 2007

Road Trip to CANADA!




Last week I took a quick road trip with Erica up to Canada/Niagara Falls. Erica was so happy to be able to drive, so she did most of the driving. I had no problem with that…haha! (it is an 8 hour drive from where we live). This was my first time to Niagara Falls and WOW!!!!! If you have never been there, please take a few days and go see the falls. You will not be disappointed.
先週 エリカさんと カナダに ナイアガラ フォ‐ルズを見に 行きました!マリーランドから ナイアガラまで 車で 8時間 でした。そのあと トロントも 見たかったから そこにも うんてんしました! ナイアガラから トロントまで もっと 1時30分 でした。火曜日は うんてんするの日でした。水曜日は フォールズを 見るの日 でした。そして、木曜日は うんてんするの日 でした。たいへん だった、だけど とても 楽しかった!

No comments: