Tuesday, November 27, 2007

IT"S A BOY!!!! KEATON COBY ROGERS

お兄さんと キートンくん

My brother became a Daddy today!!!! YAY!!! Weighing in at 6lbs 3oz is KEATON COBY ROGERS! Welcome to the world, baby Keaton! Love, Aunt Emily

今日は おばさんに なりました! お兄さんも パパに なりました! 彼の名前は「キートン」です! ちさい な 赤ちゃんですけど 元気です。

4 comments:

Anonymous said...

キートンくん おたんじょう おめでとう!
小さくて かわいいね!
エミリも おばに なりましたね。
わたしも おば ですよ。

Anonymous said...

キートンくん おたんじょう おめでとう!
小さくて かわいいね!
エミリも おばに なりましたね。
わたしも おば ですよ。

エミリ said...

おばに なることが 楽しいですね。キートンくんを 見る時に 私も 赤ちゃんが ほしいです!あぶない。。。アハハハ!赤ちゃんが ほしいのか たにんに うりやすいね。ぶんの前が わかりますか?

Anonymous said...

hello bros. I'm honestly into shoes and I have been digging as far as something that singular make. The prices as regards the boots are about 180 pounds everwhere. But finally I found this locate selling them someone is concerned half price. I absolutely want these [url=http://www.shoesempire.com]gucci sneakers[/url]. I will probably purchase these. what is your opinion?