Saturday, November 03, 2007

National Parks

ooooooooh!
ahhhhhh!
Happy to be hiking!
うれしい!!!
AFTER the first hike. 
ハイキングのあと これを 読みました。
During the 2nd hike.
ハイキングの時に
Yellowstone National Park
Grand Teton National Park
After spending the weekend in Boise for Kate’s wedding, Dave and I took a 6 hour drive east to see Yellowstone National Park and the Grand Teton National Park. From the moment we entered the park we saw tons of animals. We did about 15 miles worth of hiking over the few days we were there. In the first 5 minutes of the first hike we saw a coyote! The steaming geysers were so neat looking at sunset. We were even able to see Old Faithful erupt just as the sun was going down one evening. The scenery was amazing as the leaves on the aspens were changing to a bright yellow and snow was covering the peaks of the Grand Tetons. We were able to see lots of different animals on our trip to include:
elk, bald eagle, bison, chipmunk, red squirrel, coyote, mule deer, deer, grizzly bear & her cubs, moose(male,female and baby), and pronghorns.

けっこんしきの あと アメリカの 有名な こうえんに 車で 行きました。ハイキングをしまして たくさん やせいどうぶつを 見えました!こわかった! そして、活火山の ところに 行きました。蒸気を出しました!すごい ところ でした!!こうえんの ふうけいが きれい だったね!信じられない! 

2 comments:

Anonymous said...

すごい!nice view !!
クマ こわい !!
ハイキング 楽しいね。
アメリカは すごい!

エミリ said...

クマは こわかったけど、かわいいも。。。??? おもしろい ですね。