Sunday, November 19, 2006

ADA

This weekend we went up to the northern part of the island with some friends. We had a BBQ at Kuni-san and A-chan's house in ADA. We all had a great time singing, cooking, eating, drinking and laughing. The northern part of Okinawa is all mountains, so not many people live up there. It was a very peaceful place.

先週末 ともだちと あだに 行きました。国さんと あーちゃんの 家で bbqと カラオケを しました。みんなさんは 歌って、食べて、飲んで、わらいました。沖縄の北 たくさん山 あります、だから へいわな ところ でした。

All night we took turns singing different songs as Mattara-san played the keyboard. Here I am with Chika-san singing "Hanamizuki", later I did "NadaSouSou" with Hisano-san.

ちかさんと「ハナミズキ」を 歌いました。そのあと、ヒサノさんと「なだそうそう」を 歌いました。マッタラさん、ありがとうございました!

Here is Kuni-san helping Dave with the Eagles tune "Tequila Sunrise".
国さんと デイビットさんは Eaglesの歌 しました。


Photo Sharing - Upload Video - Video Sharing - Share Photos
Here is Hisano-san performing her original tune "YOU".
ヒサノさんは マッタラさんと オリジナルの きょく「You」歌いました。きいて 下さい。

Photo Sharing - Upload Video - Video Sharing - Share Photos
Fun times with friends in ADA.
ともだちと の時 楽しいです。

No comments: