Wednesday, November 08, 2006

Nada sou sou


Today I went to see my first movie in Japanese! Nada sou sou is a drama that was filmed in Okinawa. I didn't understand as much as I had hoped to, but I was able to grasp a good bulk of the story. I went with Hisano-san and afterwards she explained the parts of the movie that were a bit confusing to me.

今日は 日本語の えいがを 見ました。 はじめて。
この えいがは 沖縄で つくりました。 話しが わかれました でも ときどき とうわく して いました。久乃さんは えいがを 見た あとに せつめいしました。

No comments: