Thursday, July 05, 2007

Independence Day


Dave and I took our friend Erika to Annapolis for her first Independence Day celebration. We thought the parade in Annapolis would be great, considering it is the capitol of Maryland. However, we were very disappointed because it was not a very traditional parade. Annapolis made up for it though with their fireworks display. It was great to celebrate the Fourth of July in such an old/cute town right on the water.
アメリカの 休みです! どくりつきねんび です! エリカさんと どくりつきねんびを いわいました。私の家に BBQを して デイビッドさんは おいしい 肉を つくりました! それから、Annapolisに パレードとはなびを見に 行きました。 Annapolisは 古い町です。1708年に 町になりました!すごいですね。パレードを 見た、そのあと 黒ビルを飲みに アイルランドのバーに行きました。そのあと、古いみちから はなびを 見ました。そのあと、アイルランドのバーに 帰りました!ハハハハ!生黒ビルあったね。とても 楽しかった!

3 comments:

Anonymous said...

エミリさん、エリカさん、元気で楽しそうですね!私も独立記念日をお祝いしたいです。アイリッシュバーの黒生ビールおいしそうですね。デービッドさんのBBQおいしそうです。アメリカはすばらしいね!
私は6月からダイエットのためにcurvesに行ってます。curves知ってる?毎日、ワークアウトでがんばります。

エミリ said...

curvesは 知っています!那覇にアメリカのcurvesが ありますか? 女だけの事 すごいですね!私のお母さんも よく curvesに 行きます。

エミリ said...

まちがいね。。。私は curvesが 知っています。