Friday, July 06, 2007

WOW!

After returning from Annapolis, we discovered that a twister went through our yard. It ripped this massive tree right out of the ground! I’m glad it didn’t hit the house!
どくりつきねんびのあと 家に かえて 大きい木は にわに ねかせて居ました! トルネードは 来ました。びっくりした! 

2 comments:

yuki said...

Hi, Emily. I visit your blog!
トルネード、大丈夫でしたか?しゃしん見て、びっくりしました。地下に逃げたの??

エミリ said...

ユキコさん!コメント ありがとう! トルネードを 来た時に バーに 居ました。ははは。。。だから、家に 帰って びっくりしました! 犬だけ 家に 居ました。