Tuesday, May 27, 2008

Trip to Okinawa: Part 1






This month I took a short 3 week vacation back to Okinawa. I stayed in Hisano-san’s family’s house in Yomitan. Every morning I woke up to the view in that second picture. Wow! I took a few walks alone in the mornings just to take in all the beauty of Okinawa and the East China Sea. Here are some of the pics from my walks.
今月 沖縄に 遊びに 行きました!久乃さんの家族のお家に とまれました。毎日 私のへやから 読谷の きれいな 海を 見られます! 朝で さんぽ
しました。かいがんに 行くのが うれしくなりました。

No comments: