Tuesday, May 27, 2008

Trip to Okinawa: Part 2





子どもの日 !!!! or, Children’s Day! On Children’s Day I went to SunMarina Hotel for lunch with Hisano-san’s family. I was very excited to see them all, especially Hisano’s nephews Ryoga and Hiroha. Ryoga has grown so much since the last time I saw him. He talks a lot more now! This was the first time I met Hiroha… what an adorable baby…he has the cutest smile.
子どもの日に 唐真家族と サンマリナホテルに ランチを 食べに 行きました。二年前から りょうがを 見ませんでしたから びっくりしていました。リョウガは いっぱい しゃべります! すごかった! そして、ヒロハも 会いました! ほんとうに かれは すごい 笑顔が あります!
 

No comments: