Wednesday, May 28, 2008

Trip to Okinawa: Part 4



One of the many places I re-visited on this trip was the Yomitan Pottery Village. The owner of one of the shops actually remembered me. It was nearly a year and a half since I set foot in her shop, but she recognized me right away! She gave Hisano-san and I some coffee and we got to chit-chat a bit. This was Hisano-san’s first trip to the Pottery Village. I was very happy to show her this very special place in Yomitan.
また やちむん里に 行けました! やきものの店 女は 私を 思い出しました!びっくりしていました。彼女から コーヒーを もらいました。久乃さんは 読谷の やちむん里に はじめて 行った。久乃さんと いっしょに やちむん里に 行って うれしかった。

No comments: