Sunday, January 07, 2007

At the Airport






Everyone came to the airport to send us off. I was so happy that they all came to say one last goodbye, but at the same time I was very sad to have to say goodbye. I have truly fallen in love with Okinawa and its people. I have never met such warm loving people in all my life. I am sad to be leaving, but I know that someday soon I will return to Okinawa.
みんなさんは 那覇の くうこうに "bye bye" 言いに 来ました。 しょうたさん と ヒサノさん と チカさん と サキさん と ヒサノさんの かぞくも 来ました。 私は みんなさん 来た から うれしくて かなしい でした。 New Jerseyに かえる の ことが たいへん です。だけど、いつか 沖縄に かえるつもり。 わかります。

No comments: