Sunday, January 28, 2007

MAIDO!



On Friday I went to a Japanese market in Narberth, PA. It took about 40 minutes or so to get there, but it was worth it! Dave and I ate Yakisoba and Curry for lunch. I enjoyed seeing all the Japanese snacks. They also had a video/magazine/book rental section. Next time we go up there, I’ll be sure to rent a magazine to practice reading. While eating lunch I got to watch (via satellite) NHK. I watched the news and part of the soap opera that I used to watch in Okinawa. I felt right at home.
金曜日に 日本の店に 行きました。まいど です!!!New Jerseyから まいどまで 四十分 です。 やきそばと カレーを 食べました。おいしかった! 食べた時に 日本の テレビを 見られました! NHK ありました! ニュースと げきてきな ばんぐみを 見ました。 たくさん おかしが あった、でも、たかかった。 大丈夫です。 ビデオと ざっしと 本の レンタル あります! こんど ざっしを かります。 日本語を 見るの 事が いい かんじ でした。この店で 安心して いました。

Check out their website:

よかったら、ウェブの リンク。。。見て:

http://www.maidookini.com/e/index.htm



3 comments:

Anonymous said...

『まいど』
いいお店ですね。
日本の雑誌、ビデオをレンタルできるのですね。NHKも見ることができるのね。
すごい!『まいど』感動のお店です。
『やきそば』おいしそうですね!
今は、1:30AMですが、
お腹すいたよー。(I'm hungry)

Anonymous said...

日本の雑誌と本でしたね。
ビデオは私が間違えました。
すいません。

エミリ said...

雪乃さん!
コメント ありがとう!いつも。。。ありがとう!すごい 店ですね! でも、すこし とおいです。 ビデオのが 十まい だけ ありました。こんど。。。ざっしの レンタル します。 あなたは よく New Jerseyの 時間に おきて いますね。わかる?沖縄の1:30AMは New Jerseyの 11:30AM です。