Sunday, January 07, 2007

Kobe

Dave, Molly and I spent 2 days in Kobe, Japan. The first morning we were there I took Molly for a walk. We left Dave behind to finish getting ready for the day. A few minutes into my walk it began to snow! It was a very light snow, but it was snow! When we got back to the hotel, I told Dave, but he didn't believe me. He looked outside and there was nothing! It had stopped already! Dave is still waiting to see his first snow in 3 years…we're in New Jersey though, so I'm sure it's coming soon.
コベは さむかった。あさで 私の 犬と さんぽ するの 時に ゆきが ふりました。ホテルに かえるの あと デイビットさん ゆきに ついて 言いました。 かれは 私の ゆき な 話を しんじませんでした だから そとに いっしょ 行きました。 あの時 ゆきが やめました! しんじられない!! 今でも、かれは 私の 話を しんじません。 たぶん、かれは すこし うらやましい です。ははは。。。

No comments: