Monday, January 08, 2007

Himeji-jo


Dave and I took a quick trip over to Himeji, Japan. Here we toured the city's castle with an English speaking guide. It was a great castle to visit, however, I think next time we'll go when it's a little warmer.
コベから ヒメジまで でんしゃで 行きました。 おしろに 行きました。英語で ツアーを しました。 せつめい した 人は おじいさん でした。 かれは しょうたさんを 思い出させました。 とても 頭が いい ですね。ひめじじょ と コベで とても さむかった。 ユキノさん と チカさんへ。。。。ジャケット ありがとう!

No comments: