Thursday, January 18, 2007

Out for dinner

Last night Dave and I went out with my brother King and his wife Jessie. They took us to their favorite restaurant…Sakura! Although the Japanese food was more of a Chinese version of Japanese food….the atmosphere made up for it since we got to sit in our own little room. I must say, it was nice to be able to hear the people sitting directly across from me… something I have not experienced since we arrived back in the States. After hanging with King and Jessie for a bit, Dave and I stopped for some ice-cream on the way home. Thanks King and Jessie! We had a blast….let’s do it again sometime! Our treat!
昨日 お兄さんと かれの おくさんと 日本の レストランに 行きました。 「さくら」。 楽しかった でも、 おいしくなかった。 がかりしていました。りょうりが ちゅうごくの あじが ありました。 ぎょうざと とんかつと やきとりと 甘かった。 えだまめが おいしかった。ははは。 今から おいしい 日本のりょうりな レストランを さがします。 この レストラン人 ちゅうごく人 でした。 New Jerseyで 日本人の レストランが どこ ですか?????? たすけって! デイビットさんと ばんごはんを たべたの あと アイスクリームの レストランに 行きました。 

2 comments:

Anonymous said...

やきとり、ぎょうざ、とんかつ だー!
とんかつは ぜったい 「とんかつたろう」よね!なつかしいでしょ!
また食べに行きましょ!
エミリ&デービットさんのアイスクリーム おいしそうね。
エミリさんは とても beautiful!!

エミリ said...

とんかつたろう。。。なつかしい。。。。もちろん、いしょに とんかつたろうに 行きましょう!