Wednesday, June 04, 2008


Not only did I have the chance to go back and see and do and eat everything I loved from when I lived in Okinawa, but I also got to have a few new experiences as well….such as… riding the bus!!!! I was totally confused the first time I got on, but after just the first ride I was able to easily take the bus to Okinawa City and Chatan. Although I didn’t take any pictures at the Laundromat, I can now add that too to my list of experiences in Okinawa. What fun!
はじめて だった! 沖縄で バスを のりました! 読谷から 北谷と沖縄市まで バスで 行けました。さいしょに はらうことが 分かりませんでした。一回の後 ダイジョウブだった。一回だけ バカに みたい でしたね。コインランドリも はじめて した! 新しい けいけんが 大好きですよ!

No comments: