Friday, June 06, 2008

Trip to Okinawa: Part 9

I spent a lot of time with Hisano-san in Yomitan. I was able to drive past my old house and even stop at the beach I used to walk to with Molly. Here I am wearing the shirt Hisano-san bought me for my birthday, notice she also bought herself one in a different color…haha!
たくさん 読谷の日 しました! 読谷が 大好きです! 私の前の家を 見ました!今の家の人も 犬が います! 私の犬「Molly」 にてるよ! 沖縄に住んだの時 よく Mollyと かいがんまで あるきました。あの すなはまに 久乃さんと 平山さんと 行きました! この写真で 久乃さんから もらったのシャツを きて います! 私たちは 双子みたいね。アハハハ!



I went up into the Zampa lighthouse with Hisano-san and her husband. The view was breathtaking. There is something about looking out into the ocean that makes you feel so small yet so comfortable.
ザンパのとうだいの ちょうじょうまで のぼりました! ながめは すごかった! 小さいな 気持ちが ありました。分かる?


Next, Hisano-san, her husband and I went to the Yomitan Gala. We had a nice relaxing lunch by the water and I finally got to eat some soba! YUMMMY! The water near the Gala was just gorgeous. I had never been there before…and I lived in Yomitan…..how was that possible???
次は、読谷のGALAに ひるごはんを 食べに行きました!はじめて 行った!GALAのとなりに きれいな 海を 見えました!これは 久乃さんと 私の いちばん 好きな写真です! GALAで 半そばを 食べました。おいしかった!毎日 沖縄そばか ラメンを 食べたいです! 

1 comment:

Anonymous said...

Beautiflu water. Keep blogging, you have such wonderful stories to tell. Please continue to share.