Monday, June 16, 2008

Trip to Okinawa: Part 11

The next weekend I went to Naha again with Hisano-san and the gang because Hisano-san had another show. Just near Kokusai Street in Downtown Naha we crammed in a tiny place called “Favorite Café” to watch Hisano-san, Ryo-san and Mattarah-san perform. After the show we drove back to Mihama to go to an izakaya. My friends brought birthday presents for me and ordered an extremely large cocktail and ice cream to celebrate my 26th B-day.
FAVORITE CAFÉで みんなと 唐真久乃のライブに 行きました。Favorite Caféは 国際どりの ちかく です。ライブの後に ミハマの いざかやに うちあげを しに 行きました!あの うちあげで たんじょうびの ギフトを もらいました。みんなさん、ありがとう ございました! とつぜん ウエーターは 私に 大きい たんじょうびの カクテルと アイスクレームを 持って来ました! WOW! 6人は がんばりましたね。でも、ぜんぶを 飲めませんでした。

No comments: