Sunday, June 15, 2008

TARA'S WEDDING!



This weekend was my cousin Tara's Wedding. The whole family got together in the blistering heat to watch Tara and Will tie the knot. Although we started the day off by forgetting to bring the veil and tiara to the hairdresser, the rest of the day was smooth sailing. Tara looked absolutely gorgeous in her wedding gown. The reception was a ton of fun....as you'd expect we danced the night away!
土曜日に 私のいとこ『タラちゃん』の けっこんしきの日 でした! とても あつい でしたけど きれい な けっこんしき でした。朝で 5人は 美容院に 行きました。早おきたから ベールを もってきたの ことが 忘れました。もんだい ですね。アハハハ。みんな ねむかったね。家に ベールを 取りに 帰りました。時間は ダイジョウブだった。。。よかったね。けっこんしきの パテイーで たくさん ダンスを しました! とても 楽しかったよ! タラと ウィルへ おめでとう ございます! あなたたちが 大好きです!


No comments: